1 Mayıs 2010 Cumartesi

yeni bacaklar





Geçmiş zamanlarda yine, ameliyat olmak için yatırıldığımız hastanede çok genç bir anne ile aynı odada kalmıştım. Odaya yerleştiğimde gece olmuştu. Oğlanların ikisi de uyurken bana hikayesini anlattı. 7 yaşındaki oğlu 1 gün önce ameliyat olmuştu. "yeni bacaklara kavuştu çocuğum" demişti. "kaskatıydı, düzleştiremiyorduk, kasılıyordu bak şimdi pamuk gibi yumuşacık"



O kadar mutluydu ki, mutluluğu bana da bulaştı. Ertesi gün gerçekleşecek olan ameliyatın stresini üzerimden aldı. Çocuğun hiçbir zaman yürüyemeyeceğini düşünüyordu ama umrunda da değildi. Yaşıyordu ya, kafası çalışıyordu ya, konuşuyordu ya annesiyle, daha ne olacak? O kadar farklı bakıyordu ki hayata. Sabaha kadar sohbet ettik, pijama partisi veren liseli kızlar gibi kıkırdadık. O tek gecelik arkadaşlık bana çok şey kazandırdı. Adını sormadım, oda benimkini sormadı. Ama oğlanın adını hatırlıyorum; Mert

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder