22 Mayıs 2010 Cumartesi

nasıl oluyor da...?

Yeni nesil "modern" anneler dikkatimi çekiyor bu aralar. Hep mi vardılar yoksa ben mi yeni görüyorum bunları diye soruyorum eşime. Dikkat çekecek kadar, gerçek olamayacak kadar güzeller, düzgünler çünkü...
Tıpkı bir reklam filmini seyreder gibi seyrediyorum onları karşılaştığım zaman.
  Anneler çok ince sanki onlar doğurmamış bu çocukları, zayıftan da öte neredeyse manken gibiler. Spor yapmadan olmaz o kol kasları. Demek ki vakit var.  Mutlaka makyajlılar, saçları da mutlaka yapılı. Çocuk kucağa alındığında çekip yolmuyor demek ki o saçları, ayrıca benimki gibi boyunlarına sarılıp sulu sulu öpmüyor yanaklarından  ki  allıklar da bozulmuyor. Topuklu ayakkabı, dar kot pantalon ve ince bir
t-shirt var genelde üzerlerinde. Benim oğlan ağzını dayar mutlaka üstüme. Kolumu ısırır, üfler ses çıkartır, hiç olmadı yakamı tutar çekiştirir. O yüzden hep tükürük izlidir
t-shirtlerim, ayrıca yakaları da böyle jilet gibi durmaz.Topuklu ayakkabı ile çocuk peşinde nasıl koşulur görmek istiyorum ama çocuklarıda indirmiyorlar ki pusetten. Gözlerinin altında torba yok, belli uyku problemi de çekmiyorlar, bu çocuklar gece uyanmıyor mu acaba? 
Benim bilmediğim bir şey mi biliyor bu kadınlar? Annelik ne zaman bu hale geldi?  Günde 24 saat ayda 500$ a köle gibi çalıştırılan, türkçesi bile olmayan bakıcılar moda olduğundan beri mi? 
Peki hiç mi istemez insan çocuğu uyandığında uyansın, yıkasın, yemeğini yedirsin, doğumgününe götürdüğünde çocuğu o oynatsın, tatilde beraber kumdan kale yapsın?  Neden hayatının sadece bir kaç yılında yaşayabileceği bu zevki yabancı bir kadına bıraksın? Para veriyor diye mi?

1 yorum:

  1. super bir gozlem.!!!! Ne kadar dogru. heran canlı yayına cıkacak gibi. Bunlar yeni dogum yapmıs olsalar bile neredeyse fabrika cıkıslı. Genelde bu
    modellere istinye park civarında rastlanır. O bozulmayan ust bas, sık gorunus esittir kısıtlı ozgurluklerde yasayan cocuklar. Bir kere makyajlıyken cocugun yanagı bana degsin istemem. Cildi zarar gormesin diye..oje surmem, tırnaklarımı iyice gorebilmek adına yani hijyeni icin. Malum alt degistirme vs. Hee
    e bu arada bizde de yatılı var. Nerdeyse ben isten eve girince onunda mesai son bulıyor. Ben ilgilenmek istiyorum. Gece t de mama dahil olmak uzere. Terliyse ust degisikligi yine yalnız. Geriye her gece 5 saat ortalama uyku. Yanlıs olmasın ctesi pazar 8 saate cıkabılıyorum. walla dogrusu bizimki mi onlarınki mi ? Bilemiyorum... sen cocugun icin kendini kaybedersin, o yarın obur gun bir cıtır bulur - seni de takmaz senin oglan - haberin olsun -)

    YanıtlaSil