19 Mayıs 2010 Çarşamba

öyle veya böyle

Eski zamanlardan birinde yine, gecenin 3ü, hastanedeyiz. Yatışımızın 5.günü sanırım dayanamıyorum uykusuzluğa, oğlan başka servise alınmış uykusunda, gece gece... Eşimi çağırmışım yardıma gelsin monitöre baksın diye, izlenmesi gerek sabaha kadar... Eşim oturunca yatak başındaki sandalyeye bana yer kalmıyor üzerinde sızacak. Bir koltuk kenarı aramaya çıkıyorum  tek tek dolaşıyorum tüm katları. Hepsi dolu, hepsinde hasta yakınları yanyana, dip dibe uyuyakalmışlar. Sonunda bir hastabakıcı acıyor halime, kullanılmayan bir ameliyathaneyi açıyor bana. "burada uyuyabilirsin" diye ameliyat masasını gösteriyor. Çaresizlik içinde uzanıyorum soğuk metal yüzeye. Ne garip, uyumak içinde yatılabiliyormuş bu masaya. Gerçi burada yatan herkes bir şekilde uyumuyor mu, öyle veya böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder