19 Nisan 2010 Pazartesi

kırmızı ruj


bir kaç sene önce bir haber programında gördüm kadını.25yaşlarındaki oğlu felç geçirmiş, bilinci gidip geliyor, hiç uzvunu oynatamıyor. Kadın tek başına bakıyorçocuğuna , kocası terk etmiş. Yardım istiyor devletten durum perişan. Devletin bu konuda ne yardımı var, bakımevleri var mı, kadın bırakabilir mi zaten çocuğunu, nasıl geçinir, ne yerler ne içerler. Kalbim paramparça öylece bakıyorum kafamda binlerce soru. Sonra aslında gözümün takıldığı şeyi farkediyorum, o perişan sahnede kadının kıpkırmızı ruju parlıyor. Kim sürmüş kadına o ruju, röportajı yapan mı? yoksa kendi isteği mi bu, yaşama olan bağlılığını mı göstermeye çalışıyor? Hala yaşıyorum, hala kadınım mı demek istiyor? Boğazımı bir el sıkıyor....
(fotograf: polly morgan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder