19 Nisan 2010 Pazartesi

Yeni anneler, mümkünse 1 sene görüşmeyelim....


önce siz alışın birbirinize, rahatlayın, bitirin gereksiz telaşları sonra ben bulurum sizi merak etmeyin.
çünkü siz "çok ağlıyor" diye yakındıkça ben şok sebebiyle ağlamayı kesen benimkini nasıl ağlasın diye aylarca beklediğimi hatırlıyorum.
çünkü siz "süt vermek çok zor geliyor" dedikçe nasıl hastane köşelerinde süt torbaları ceplerimde, 5 ay boyunca inatla süt vereceğim diye saat başı makine ile süt çektiğimi hatırlıyorum.
çünkü siz "uyumuyor" dedikçe ertesi gün MR'a gireceği için nasıl uyumasın diye sabahlara kadar oyalamaya çalıştığımı hatırlıyorum.
çünkü siz "eve hapis kaldım" dedikçe dr'lara bizi eve yollasınlar diye yalvardığımı hatırlıyorum
çünkü siz tek çocuk sizde varmış gibi konuştukça onlarca dertli anneyi hatırlıyorum.
Ama hiç bir şey söyleyemiyorum çünkü herkesin yaşadığı şey kendine büyük. En iyisi biz 1 sene kadar görüşmeyelim. Ama lütfen elinizdeki mücizenin kıymetini bilin, sağlıklı bir çocuğunuz var...
(fotograf:

3 yorum:

  1. bir senede akıllanıyorlarsa ne ala!!! bu konuda çok inatçı bir sürü 'yeni' anne tanıyorum. herkesin derdinin kendine büyük olduğunu tabii ki ben de biliyorum. zira benimki de bana büyük. ama bir de iz'an, göz falan denilen durum var. terbiye var, sonra az biraz zeka var. yok mu yoksa!!!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yazılarınızı okumaya yeni başladım. Bizimkini uyuttuktan sonra vakit bulabiliyorum ancak. Çok haklısınız , bir çok anne baba kucaklarındaki hazinenin farkında değil. Bizlerin yaşadıklarını anlamaları da çok güç, bilmesinlerde zaten, mümkünse hiç bir kuzucukda hasta olmasın , acı çekmesin hayatı boyunca.
    Benim miniğim de 2,5 yaşında ve CP li. Eminim hem sizin Umutunuz hem de bizim Melissamız ve şifa bekleyen tüm yavrucuklar daha da iyi olacaklar, sevgiyle kalın...
    ece../ İzmir

    YanıtlaSil
  3. valla öyle güzel yazmışsınız ki;elinize,yüreğinize sağlık... bu nankörlerden biri de maalesef benim eşim.(süt konusu hariç :))
    ne zaman dertlenmeye başlasa,kaçıyorum yanından;şükürsüzlüğüne kızarak.Bi de sizin açınızdan bakınca;yerden göğe haklısınız.Görüşmeyin tabi,görüşüp de sinirlerinizi bozmayın :)

    YanıtlaSil