20 Nisan 2010 Salı

ikinci sorunu


Yorgunluk, uykusuzluk, umrumda değil. Hatta "sağlık problemi olur mu" diye bile düşünmüyorum. Kesin karar verdiğimde eminim ki bir kız gelecek, hazır bekliyor bir yerlerde . Oğlanın vereceği tepki, ikinciye vereceğim zamanı-ilgiyi birinciden çalma duygusu, ikincinin ilerisi için omuzlarına ister istemez yüklenecek sorumluluk duygusu beni tedirgin eden.

Aslında galiba her annenin ikinci konusunda ilk aklına gelenleri düşünüyorum. Ne güzel, ben de her anne gibi olmaya başlıyorum...yani yarı deli...

2 yorum:

  1. Bunu okuduğuma çok sevindim! :))

    YanıtlaSil
  2. ben de,
    ben de senin düşündüklerinin aynısını düşünüyorum. ilkten zaman ve ilgi çalma,ilkine kendim bakamadım, çalışıyorum. ikinci için işi bırakırsam ilkinin suçu neydi...bla bla bla...
    yarı deliyiz biz (en kibar anlatımla)

    YanıtlaSil