16 Ağustos 2010 Pazartesi

dilek defteri

Sene 2008 Ablam elimden tutmuş reiki seminerine götürmüş, hiç bilmezken bu işleri, kafa dağıtmaya, ufuk açmaya gidiyorum koşa koşa. Korkut Hoca o kadar tatlı ki sabahtan akşama nasıl zaman geçiyor anlamıyorum.  Habire soruyorum Korkut'a oğlanı, nedenini, rüyalarımı, umutlarımı... Sabırla ve kendince cevaplıyor beni.   Başı sıkışınca "bir sonraki derste anlatacağım" diyor.  Göz pınarlarımda yaşlar var ama gülüyorum sürekli. Tüm sınıfa bir dilek defteri tutmamızı öneriyor.  Mümkünse hergün dileklerimizi yazmamızı, aynı cümleleri tekrar etmemizi ve dilek dilerken elimizi korkak alıştırmayıp hayal gücümüzü zorlamamızı istiyor.
Alıyorum mavi kaplı birdefter ve başlıyorum yazmaya gün be gün, hiç üşenmeden. Olaylar oluyor, zaman geçiyor, mekanlar, insanlar değişiyor, defteri daha az açar oluyorum ve en sonunda varlığını bile unutuyorum.
Taa ki geçen gün oğlanın medikal dosyalarının arasında mavisi gözüme çarpana dek.
 Dileklerimin çoğunun gerçekleştiğini farkediyorum hayretler içerisinde. Üstelik tam da yazarak tarif ettiğim detaylar ile.
Oğlanın sağlıklı ve mutlu olması her sayfada ilk dileğim olmuş, ardından huzurlu bir hayat, çok sevdiğim işimin görev tanımı, çalışma saatlerim, hatta şu anda oturduğumuz evin oda sayısı ve bahçesine kadar yazmışım seneler önce. Ailece tatile gidebilmek, oğlanla denize girebilmek, oğlanın arkadaşlarının eve gelmesi, yazı yazabilmek gibi gerçekleşmiş bir çok dilek.
Bugün yeni dileklerimi deftere geçiriyorum, evrenin beni duyduğunu, anladığını, isteklerimi gerçekleştirdiğini bilerek, şükrederek, gülümseyerek...
(Fotograf: Brooke Shaden)

3 yorum:

  1. allah daim etsin... şu deftere beni de yazsana:))

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın Korkut Hoca!!! Umut sayesinde hepimiz spritüel olduk, Umut Hoca da çok yaşasın, iyi yaşasın!!

    YanıtlaSil
  3. Sana Umut'un daha once Tibet dolaylarinda yasam surmus bir rahip oldugunu ve bu hayata da cevresini egitmeye olgunlastirmaya yardimci olmak icin geldigi soylendi mi? Dogum gun, saat vs icin ilgili bir kitap var adini unuttum simdi...ona bakildi mi?

    YanıtlaSil