3 Ocak 2012 Salı

sol el



Sol eliyle nesne tutmaya başladı. Bu hafta ilk olarak kollarının altından tutup yürütürken sol eliyle yürüteçini tuttu ve itti.  Dün ilk defa bezini elinde tuttu ve odasından salona kadar bırakmadan taşıdı.  Bugün ilk defa ince bir kitabı elinde tutarak yürüdü ve ablasına verdi. 
Elinin farkına varıyor.  Elini kullanmayı öğreniyor. Sağ elde hala bir gelişme yok ama onu tutmak için olmasa da desteklemek amaçlı kullanacağını hissediyorum.  Elleri arttık buz kütleleri gibi değil, artık kımıldattığı, zorladığı, oynattığı için sıcak, hatta sıcacık.
Umarım bir gün tıpkı babasının çocukluğunda yaptığı gibi iki eliyle bir fotograf makinesi kavrar ve benim resmimi çeker! Küçücük ve çok basit bir istek.  Hiç düşünmeden yaptığımız küçücük bir hareket aslında ama o kadar komplike ki düşünüldüğünde!  Ama ben bunu  düşünmek istemiyorum sadece rahatça bu hareketi yapabilmesini istiyorum.

 (Fotograftaki Murat Bicioğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder