29 Haziran 2011 Çarşamba

scooter sevdası

oğlan scootera binmek istiyor, bahçede bütün çocuklarda var, vızır vızır önümüzden geçiyorlar. Bir itirazı yok aslında, geçsinler hatta daha hızlı geçsinler, daha çok ses çıkartsınlar! O'nun hoşuna gidiyor ama peşlerinden de gitmek istiyor.
Tek ayakla durması mümkün değil, şu anda sadece iki ayak üzerinde dengede durabiliyor. E bu aletlerin ayak basılan yeri de dar, ama bu bizi durdurmuyor, eski bir kaykay buluyoruz yeğenimden, kestiriyoruz yarıdan, monte ettiriyoruz sıkıca scooterın üzerine. İşte yarı kaykay, yarı scooter. Umut oldukça dik duruyor üzerinde ama ısrarla tutmuyor tutamaçlardan. Şimdilik o eller sağdaki soldaki çalıları çiçekleri kopartmak için kullanılıyor hıla geçerken. Kafa hep muzurlukta! Sırasıyla, artık belimiz kopuncaya dek, ben, ablası veya babası gidonundan tutup hızla kayıyoruz, hatta işi ilerlettik bir ayağımızı oğlanın ayağının arkasına yerleştirip oldukça hızlanabiliyoruz. Sonrasında gelsin kahkahalar!

3 yorum:

  1. muhteşem olmuş, iyi eğlenceler!
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  2. harika süper.Ben de oğluma çeşitli acaip icatlar deniyordum.Çocuklar kendi oyuncaklarını bırakıp oğlumla oynarlardı.VE BEN ÇOK MUTLU OLURDUM.OYUNDAN ÇOCUĞUNU KOLUNDAN ÇEKİP GÖTÜREN ANNELER DE VARDI TABİİ.. .EŞİNİZİN VE SİZİN MOTİVASYONU ÇOK YÜKSEK OLMASI DİLEĞİYLE.OĞLUNUN BALKÖPÜĞÜ YANAKLARINDAN GIDIDAN KOCAMAN ÖPERİM

    YanıtlaSil