21 Haziran 2011 Salı

Çağan ile annesi


Ben O'nu anlıyorum, düşündüklerini, tüm korkularını, sevinçlerini biliyorum, adım gibi, kendimi bildiğim gibi. Yaşadım çünkü, aynı şeyleri yaşadım
Meltem Hanım'ı hiç görmedim. Ama O beni biliyor, Umut'u tanıyor. Doktorumuz aynıymış, kendisi yazmış.
Bugün aşağıda yazan maili aldım, gözlerimden yaşlar boşaldı. "İşte bu" dedim içimden, "Kanserli bir çocuğun annesine moral verebilmişim" ne mutlu bana!
Sevgili Meltem bugün ve gelecekte çocuklarımızla yaşlanacağız, hiç merak etme!!!!

""""""""""""Bu o Umut'mu yoksa"diyen anne benim.Hayatımda gördüğüm en güzel gözleri olan çocuk.Beni sev diye bakıyor o gözler.çok tatlı çok. Ah bir bilseniz o dünya tatlısı oğlunuz bize ne umutlar verdi.Survivor diye tabir ediyor sizin prenses bizim kraliçe doktorumuz Bahar.Çok anlattı onu bize çook.görmeden tanıdık. Lösemi hastası oğlumuzun tedavisi sürüyor.Sizin yazılarınız ise bana ışık oluyor. artık korkmuyorum,artık eskisi kadar ağlamıyorum. Nedenmi?? bilmiyorum,siz varsınız,mücadeleniz var.Gerçek survivor Umut ve sizsiniz bana göre. Çok isterim Umut'la Çağanı tanıştırmayı.Çok isterim arkadaş olmalarını,çok isterim sizinle sohbetler etmeyi,geçmiş zamanlarda birgün değilde bugün ve gelecekte çocuklarımızla yaşlanmayı...
 Sevgiler, Meltem """"""""""""""""""""

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder