16 Haziran 2011 Perşembe

günün maili

Gülüş benim bu blog sayesinde edindiğim bir arkadaşım.   Kendisi ona da aynen söylediğim gibi çok süprizli. Önce "Alternatif Anne" dergisinin editörü olarak çıktı karşıma sonra 2 çocuk annesi olduğunu öğrendim, sonra müzisyen, sonra grafiker, sonra da yazar.
Çok güzel yazılar yazıyor, olaylara çok farklı açılardan bakabiliyor. Bana bugün  "geçmiş olsun" maili yazmış.  Her şeyi o kadar güzel özetlemişki O'nun izni ile mailini burada paylaşmak istedim.

"Ayşinciğim, bir taneciğim, seni çok uzaktan tanıyorum. Ama burada her gün yüzlerce anneyle konuşuyorum.
Annelere dair yoğun olarak gözlemlediğim ve hislerimle onaylayabileceğim bir şey, stres altında hamileliğin pek olamaması, olunca da devam edememesi.

Seni uzaktan görebiliyorum ve içimden bu ses sanki korktuğunu söylüyordu bana.

Haklısın da korkmakta, hayatın bizimkinden daha farklı. İkinci çocuğa nasıl zaman bulacağını, Umut'a ya da küçüğe haksızlık etme hissiyatından nasıl sıyrılacağını sadece sen değil, seni tanıyan herkes merak ediyor.

Ama biliyormusun, yine uzaktan hissettiğim bu ikinci çocuğun sana iyi geleceği.

Hayat daha kötü olmayacak, olmaz.

Tatlı Ayşinciğim, sen hazır olduğunda o gelecek. Bu bir başlangıçmış. Hayırlısı olmuş.

Sen ne bana benziyorsun ne komşuna.

Çok değerlisin hepimiz için, kendine iyi bak.""
 
Teşekkürler Gülüş....

1 yorum:

  1. ne güzel yazmış.uzaktan yakın bir dost.alternatif anne dergisini ben de çok severek takip ederim.farklı,insancıl bir dergidir.gülüş hanıma daha derin bakasım geldi bundan böyle.
    ve size de dua ediyor olacağım gece ,yatmadam önce.önce sabır sonra sağlıklare diliyorum.

    YanıtlaSil