5 Ocak 2011 Çarşamba

güle güle melek

Kansere çare bulunsun, hemen şimdi, şu anda!!!!!!!!!!!!!
Hiç bir ölüm haysiyetli, hiç bir ölüm zamanlı değildir ama bu da kabul edilebilir bir durum değil. Aklım almıyor teşhiste tıp dünyasının bu kadar ileri olup, tedavide bu kadar geri olmasını. Kiminin şanslı, kiminin şanssız olmasını. Çoluğu çocuğu, bir sürü seveni olan, herkesi mutlu etmekten başka bir derdi olmayan, sürekli gözlerinin içi gülen, oğlundan, eşinden, işinden bahsederken yüzü ışıldayan  49 yaşında bir meleğin uçup gitmesini aklım almıyor. Oğlunun yazdığı yazıyı okudum "annemi toprağa verdim bugün" diyor. O'nun bu acıyı çekmesini aklım almıyor.
Biliyorum hayat bir oyun, biliyorum öğrenmeye, deneyimlemeye geldik bu dünyada, biliyorum önemli olan hayatı ne kadar uzun değil ne kadar iyi yaşayıp değerlendirdiğimiz,  ama çok da yaralıyor be ustam, çok da acıtıyor bazen...
Fotograf (Şule Tanju Ayral)

3 yorum:

  1. berbat...cok kotu diyecek birsey kalmiyor

    YanıtlaSil
  2. :( gerçekten söylenecek söz yok..

    YanıtlaSil
  3. Sözün yetmediği , uçurtmalarında görünmediği, göz yaşların deniz doldurmadığı, kalbin atıyorsa nefesini tutamadığın an . . .
    Babamı kansere bırakan bir evlat olarak sadece susuyorum bazen hayata . . .
    Çünkü Çok acıtıyor . . .

    YanıtlaSil