28 Ocak 2011 Cuma

destek

Aylar önce trendus blog ödülleri yarışmasına katılmıştım, hiç bir beklentim olmadan.
Burası bir kadın blogu, bir moda blogu, bir tür yaşam tarzı blogu. Ne işi var benim blogumun bu yarışmada demeden, kim ilgilenir ki demeden başvurmuştum. Onca katılımcı blog arasında durdum haftalarca. Sonuç; elendim.
 Ama hiç beklemediğim bir şey oldu. Trendus yönetimi ve jüri üyeleri blogumu sevdi, çok hayatın içinden buldu ve destek olmak, daha çok tanınmasını sağlamak, daha çok okunmasına yardımcı olmak için benimle bir ropörtaj yapmak istedi. Engelli çocuklara tanıtmak, bizlerinde bu hayatta olduğumuzun ve "normal"den hiç de farklı olmadığımızın bilincini yerleştirmek için bir adım atmak istediler.
Onlardan gelen maili okuyunca "engelsiz dünyamız sitesi"nin kurucus Serkan aklıma geldi.  Serkan'da sitenin kutlama yemeğine sponsor bulunduğunda sevinmiş ve "hala ümit var!" demişti.
Ben de aynı duyguyu yaşıyorum şu an "hala ümit var!"
http://www.trendus.com/

1 yorum:

  1. Begüm Şebnem3 Şubat 2011 18:03

    Sevgili Ayşin, Trendus yönetimi bloğunun hakettiği değeri verdi ve biz de senin sayende engelsizdunyamiz olarak hala ümit var olduğunu anladık.. Demek ki hala umut var.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil