27 Temmuz 2010 Salı

ellemeee

Tatilden bir kare hep gözümün önünde, hatırladıkça gülüyorum.
Çok nezih bir balık lokantasındayız. Mezelerimiz gelmiş, 4 yetişkin 1 anne kuzusu keyif içerisindeyiz. Oğlan pusetinde masanın en başında.  Ben herzamanki yerimde yani yanı başında.  Bekliyoruz balıklarımız gelsin, bir lokma da oğlan yesin. 
Benimkinde yeni bir muzurluk icat olmuş, yanından gelen geçeni elini uzatıp gıdıklamakta, "gıdı gıdı gıdı" diye bağırmakta.  Sonunda garson masaya tabaklarla geliyor tam da oğlanın solunda duruyor. Önce bir elini uzatıyor oğlan görüyorum ama isabet  ettiremiyor. Garson fark ediyor biraz çekiliyor. Ortada ters bir şey olduğunu farkeden ben oğlanın ikinci hamlesini durduruyorum fakat 3 hamle beni aşıp hedefini vuruyor, garsonun tam böbreğine doğru parmaklar saldırıyor. Garson bir çığlıkla havada yay çiziyor "ellemeeee" diye. Meğer huylu insanlardanmış, hani şu dokunulunca küfreden.
Çok özür diliyoruz ama garson ve oğlan dahil gülmekten de ölüyoruz.  İlk yaramazlık, ilk azar! şahane!

2 yorum:

  1. gerçekten harika, ben de güldüm burada sizin gibi.

    YanıtlaSil
  2. Bir an garsonun bağırırkenki halini ve annesinin kuzusunun muzip gülüşünü gözümün önüne getirdim, ekran karşısında gülerken kızıma yakalandım. N'oodu anne deyince de anlattım. Gülerek "çok komik oomuş anne!"dedi. Bence de çok komik oomuş!

    YanıtlaSil