21 Şubat 2012 Salı

keşke

Keşke şifacı olsam, ellerimle şifa dağıtsam.
Hemen, olabilirse şimdi, olamazsa yarın sabah uyandığımda içime enerjiler dolsa, onları hastalara akıtabilsem, ellerimi hasta vucutlara dayasam, elimin altında hissetsem o kitleleri,  nerede olduklarını bilsem, sonra gözlerimi kapatıp güzel şeyler düşünsem,  ilk evimizi, bana alınan boyum kadar oyuncak bebeği, annemle sokakta yürürken elimi elinin içinde yavaşça sıkmasını, bana diktiği elbiseleri, çizdiğim ilk elbiseyi,  eşimi ilk gördüğüm günü, Umut'un ilk gülümsemesini, kahkahasını, bana sarılmasını, adım attığı anı,  teninin yumuşaklığını,  kedimizin güneşte gerinmesini,  bahçemizi düşünsem ve içimdeki enerjiyi o vucuda aktarsam. O kitleleri yok etsem, iyileştirsem, o anda, hemen oracıkta...
Bu güç ben de olsa, ah keşke olsa....

3 yorum:

  1. Keşkeee... öyle çok ihtiyacım var ki böyle bir mucizeye.
    Size de geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Umut nasıl merak ediyorum!Sevgiler... Sevinç

    YanıtlaSil
  3. öyle bir gücün olmadığınımı zannediyorsun...ozaman umuta bir bak bakalım nerden nereye gelmiş

    YanıtlaSil