25 Şubat 2012 Cumartesi

gülün dikeni

Ameliyattan önce boğazı biraz kırmızı demişlerdi de önemsememiştik. Ameliyat sonrası 2 gün evde dinlendirip üçüncü gün okula yolladık.  Nazlanmış, şaşırmış biraz ama iyi geçmiş günü.  Pazartesi öğlende ise okuldan bir telefon gelmiş Umut ateşlendi diye.  Baba kaptığı gibi ameliyatın olduğu hastaneye götürmüş, bakmışlar, testler yapmışlar, ameliyat kaynaklı mı değil mi diye.  "Viral" demiş doktor, bir şey yapmanıza gerek yok, sadece ateş düşürücü yeterli.
Eve geldiğimde haber veriyorlar bana, korkmama fırsat kalmadan Umut'un kahkahasını duyuyorum içerden, keyfi yerinde.  Ertesi gün öğreniyoruz ki tüm sınıf hasta, öğretmeni bile.
Bir kaç gün sürüyor ateş, sonra geliyor burun akıntısı. Kafada boyunda göbekte dikişler varken öksüremiyor bile. Ama gülüyor çok şükür, kıkır kıkır
Sonunda bugün kaptığım gibi götürüyorum yakın bir hastaneye. Aldım antibiyotiğimi rahatladım. Umutta, babasıda hatta kedimiz Mühür'de...
Gülün dikeni de bu olsa gerek. Yani okulun hastalık derdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder