12 Mayıs 2011 Perşembe

hormonlar

Tacım doğalı 1 ayı geçti. Üniversiteden hocamın kızı Tacım. Uzun zaman beklediler istediler sonunda baş “tac”ları geldi, pembecik, yumaşacık… Hocamı çok severim, o da beni sever hala bağımız kopmadı ara ara görüşüyoruz. Beni okul döneminden takdir eder başarılı bulur, çizgimi beğenir, hep yanımdadır, sık sık da dile getirir.

Fakat doğum tebriki için hastaneye ziyaretine gittiğimde odadakilere söylediği cümle beni çok duygulandırdı. “Ayşin çok iyi bir anne, umarım ben de onun kadar iyi bir anne olabilirim!” İnsanın bu lafı kendinden büyük birinden hele çok saygı duyduğu takdir ettiği birinden hatta hocasından işitilmesi çok ender olacak bir şey ve yarattığı duygu inanılmaz güzel.

Hamile olduğumu öğrenmemin üzerinden daha 1 hafta bile geçmedi. Sevindim, çok sevindim..

Ama Umut’u kaldırmam, kucağımda taşımam hemen yasaklandı, her akşam yaptığımız top atma oyunu karnımda oturduğu için tehlikeli bir hal almaya başladı. Kollarından tutup yürütmem beni yormaya başladı bile işin kötüsü hemen uykum geliyor ve yeterince azıtıp oynatamıyorum oğlanı. Kucakta dans döndürüp döndürüp yatağa atmak söz konusu bile değil artık.

Daha yaratıcı olup yeni oyunlar bulmalıyım şimdi,ama bazen kafamı yastığa gömüp ağlayasım geliyor. "Anneliğim sekteye mi uğrayacak, oğlana yeterince ilgi gösteremeyecek miyim?" panikleri başladı bile...

Ama biliyorum her şey çok daha iyi olacak, biliyorum ama hormonlarda kulaklarımdan fışkıracak durumda, bazen saçmalıyorum...

Bu bloğu okuyan bana iyi dileklerde bulunup kutlayan herkese sonsuz teşekkür ediyorum !

4 yorum:

  1. Ben de hamileyim ve ilk üç ayım çok kötü geçtiği için kızımla çok ilgilenememiştim. Kafamı hiç kaldıramıyordum bile. Ve tabii sizinle aynı duyguları yaşamıştım. Şimdilerde herşey yolunda. Sizinde öyle olacak. Herşey yoluna girecek. Herşey daha da güzel olacak.

    YanıtlaSil
  2. endişeleriniz olduğu kadar hayata yinede güzel bakabilme yeteneğiniz kaybetmemeniz en güzeli.yazınızda dediğiniz gibi ''Ama biliyorum her şey çok daha iyi olacak, biliyorum ama hormonlarda kulaklarımdan fışkıracak durumda, bazen saçmalıyorum'' herşey çok iyi olacak.umutla eskisi kadar hareketli vakitler geçiremeyeceksin ama hep umutu sevmeye ve yanında olmaya devam edeceksiniz çünkü siz mükemmel bir annesiniz,sevginiz o kadar büyükki allah size ikinci evladıda veriyor,bundan sonrası için size sabır ve sağlık diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. anneliğinizi takdir ediyorum. herkes sizin kadar özverili anne olabilse keşke, kendimde dahil! eminim her iki çocuğunuza da hak ettikleri ilgiyi ve sevgiyi verebileceksiniz. Kolay bir hamilelik ve kolay bir doğum dilerim. her şeyin hayırlısı :)

    YanıtlaSil