10 Mayıs 2011 Salı

anlatamamak

derdini anlatamamak nasıl bir duygu hiç bilmiyorum  ama oğlum bizzat yaşıyor bugünlerde. Bir sinir, bir kızgınlık var üzerinde.
Anlıyorum sanıyordum her mimiğinden, çıkardığı her sesten, elinin her hareketinden ama yok anlayamadığım zamanlarda olmaya başladı, büyüyor artık.
 Geçenlerde Leyla ile beraber gittiğimiz çocuk parkında kaydırağın tepesinde olmak mı istedi ,yoksa inmek mi, kaymak mı istedi, ayakta durmak mı çözemedim. Korktu mu, kızdı mı, heyecanlandı mı bilemedim. Ben üst üste sordukça sinirlendiği kesin ama ne o istediğini anlatabildi ne ben anlayabildim.
Bu durumun ilerideki günlerde iki sonucu olabilir; ya hırçın ve sinirli bir çocuk olur çıkar ya da ne yapıp edip derdini anlatmayı öğrenir.
İkincisi olmasını tüm kalbimle diliyorum
(fotograf : marsha sardari)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder