3 Şubat 2011 Perşembe

ganesh

ayrik otu gibi duruyorum Hindistan ucagina giden otobusun icinde. Sabah 100 kisiye sunum yaptim bir otelde, cok ozendim' giyindim suslendim. Topuklulari atip, valiz elimde havaalanina kostum. Saclar masali, kirpikler rimelli, sirt cantali turistler arasinda 1 kmden gorunuyorum.
Hep su turistler gibi olmak istedim hayatim boyunca. Sirtimda bir canta ve pasapotumda dere tepe gezeyim, ucuz otellerde kalayim, yeni insanlarla tanisayim, acayip yerler goreyim istedim.
Hayat bana iyi davrandi hem para kazanip, hem ayni yerleri gormemi sagladi. Gezilecek yerlerin arasina bir iki toplanti, fuar vs sikistirdi. 
Cebimde bos buldugum vakitlerde gidecegim yerlerin listesi var. Buyuk ihtimalle bu ucaktakilerle oralarda da karsilasacagim ama bu sefer icimde leopar desenli elbisem olmayacak cok sukur ki :)
Hintlilerin bir cok tanrisi var farkli farkli islere bakan, farkli gucleri olan, kimi sans getiriyor, kimi ask, kimi para!
Hazir gitmisken coluk cocuk islerine bakani bulayim da bizim oglani bir anlativereyim, dileklerimi dileyeyim. Ganesh fil kafasi yuzunden bana hep cok sempatik geldi, sans ve para getiriyor inananlarina. Biraz daha sans ve para hic fena olmaz hani!
Ablam hep Umut Hindistan`da dogsaydi kutsal kisi ilan edilirdi der, basina gelen bunca sey yuzunden!
Off saclarimi caktirmadan cekistirsem duzlesir mi acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder